Samtidigt får Kevin Bubolz rollen som Vice President & Managing Director CEMEA. Krimmel och Bubolz har båda arbetat för NCL i nästan två decennier och hjälpt till att stärka företagets internationella ställning.
Norwegian Cruise Line har just meddelat en förändring i toppen av organisationen. Jason Krimmel kommer att bli Vice President of International och kommer att ansvara för expansionen av Norwegian Cruise Lines internationella försäljning, marknadsföring och kommunikation utanför USA och Kanada.
Under sin 19-åriga karriär inom Norwegian Cruise Line har Krimmel haft ett antal positioner inom flera av företagets avdelningar, senast som Vice President of International Marketing and Global Creative Strategy, där han och hans team ledde lanseringen av NCL:s mest omfattande internationella marknadsföringskampanj hittills, ”Break Free”.
”Jag ser fram emot att leda NCL:s internationella verksamhet och ytterligare påskynda tillväxten på våra mest lovande marknader. Med lanseringen av Norwegian Viva, det 19:e fartyget i vår prisbelönta flotta, vår återkomst till destinationer runt om i världen och den uppdämda efterfrågan på globala kryssningar kan 2023 mycket väl bli NCL:s mest framgångsrika år någonsin”, säger Jason Krimmel, NCL:s nya Vice President of International.
Utökat ansvar för Kevin Bubolz
Kevin Bubolz, som har varit Managing Director Europe sedan mars 2018, kommer att få titeln Vice President & Managing Director CEMEA, vilket utökar hans ansvarsområde till att omfatta Israel, Mellanöstern och Afrika.
Bubolz började på NCL 2005 och har haft ett antal sälj- och marknadsföringsbefattningar, bland annat som Vice President of Commercial and Business Planning på Norwegian Cruise Line Holdings Ltd (NCLH), som driver Norwegian Cruise Line, Oceania Cruises och Regent Seven Seas Cruises.