lördag 19 apr, 2025

Apollo lanserar ny grafisk profil

Dela

Foto:Apollo

Apollo har i samarbete med designbyrån Essen International uppdaterat sin grafiska profil för att bättre återspegla varumärkets position. Logotypen har moderniserats, färger och typsnitt har bytts ut och ett illustrationsmanér har adderats för att komplettera bild- och filmmaterial.

– Våra kunder kommer givetvis att känna igen oss men det ska synas att vi har blivit en starkare och mer modern aktör. Vi investerar mycket i att hitta nya, spännande resmål och i att erbjuda fler och olika restyper. Samtidigt är vårt grekiska arv en oerhört viktig del av vår identitet och det ska fortsatt synas, säger Linda Almström, Brand Manager på Apollo.

Dela

Relaterade inlägg

Antalet sålda hotellrum ökade med drygt 3 procent i mars och hotellrumspriserna ökade ungefär lika...
Den 28 mars 2025 klockan 13:20 lokal tid drabbades centrala Myanmar, nära Mandalay, av en...
Den utländska turismen i Skåne ökar. Tyskland är den ledande utlandsmarknaden med en rejäl tillväxt...
AJet, tidigare AnadoluJet, etablera sig nu på Stockholm Arlanda Airport genom att lansera en ny...

Populära inlägg

Vår webbplats använder cookies. Läs mer om vår användning av cookies: Integritetspolicy