lördag 12 apr, 2025

SAS lanserar nytt kommunikationskoncept

Dela

Foto:SAS

Flygbolaget SAS lanserar sin första varumärkeskampanj sedan 2020 i och med att man presenterat sitt nya kommunikationskoncept ”Journeys That Matter”. Det framgår av ett pressmeddelande. 

SAS har även gjort en uppdatering av sin visuella identitet. I det nya bildmanéret ska människor få ett större utrymme. 

Källa:FinWire

Dela

Relaterade inlägg

Ett American Airlines-plan har krockat på Reagan national airport, rapporterar NBC. Flygbolaget bekräftar att två plan slagit...
Amerikanska flygbolaget Delta Airlines redovisar ett resultat per aktie på 0,46 dollar för det första...
Lågprisflygbolaget easyJet stärker sin närvaro i Skandinavien och lanserar två nya direktlinjer från Storbritannien till...
Finska flygbolaget Finnair hade 916.100 passagerare i mars, 2 procent färre än mars i fjol....

Populära inlägg

Vår webbplats använder cookies. Läs mer om vår användning av cookies: Integritetspolicy