torsdag 28 nov, 2024

SAS lanserar nytt kommunikationskoncept

Dela

Foto:SAS

Flygbolaget SAS lanserar sin första varumärkeskampanj sedan 2020 i och med att man presenterat sitt nya kommunikationskoncept ”Journeys That Matter”. Det framgår av ett pressmeddelande. 

SAS har även gjort en uppdatering av sin visuella identitet. I det nya bildmanéret ska människor få ett större utrymme. 

Källa:FinWire

Dela

Relaterade inlägg

Besättningen på SAS-planet som tvingades vända på resan från Arlanda till Miami får beröm av...
Det nyzeeländska företaget Dawn Aerospace gjorde en banbrytande flygning den 12 november när dess raketdrivna...
Norska flygbolaget Norse Atlantic Airways etablerar sig på Arlanda. Bolaget lanserar inför vintersäsongen en direktlinje...
Den finländska pilotföreningen SLL:s utlysta strejk den 9 respektive den 13 december innebär att omkring...

Populära inlägg

Vår webbplats använder cookies. Läs mer om vår användning av cookies: Integritetspolicy